animation graphic


Wagi kolejowe



Systemy ważenia DGW-B (wagi statyczne, wagi dynamiczne, wagi statyczno-dynamiczne).

Elementy systemu ważącego:

Wagi kolejowe Schenck Process produkowane są w oparciu o prefabrykowane elementy betonowe. Zarówno pomosty, jak i wanna fundamentowa są wykonywane w specjalnych formach, dzięki czemu uzyskiwana jest najwyższa jakość  produktu, a czas prac montażowych w miejscu zabudowy wagi skrócony jest do niezbędnego minimum.

Prefabrykaty wykonane są z wysokogatunkowego zbrojonego betonu. Jest on szczególnie odporny na działanie czynników atmosferycznych i chemicznych, co zapewnia wieloletnią eksploatację bez konserwacji i remontów.

Elektronika wagowa wag kolejowych statycznych, dynamicznych i statyczno-dynamicznych składa się z czujników tensometrycznych zabudowanych na specjalnych łożach elastomerowych, a także elektroniki sterującej w skład której wchodzi układ DISOBOX, uzupełniony o specjalistyczne oprogramowanie wagowe do instalacji na komputerze PC.
Statyczne wagi kolejowe są także sterowane za pomocą Disomatu Opus lub Tersus.

Główne cechy systemu :
  • Ważenie tary wagonów
  • Ważenie dynamiczne lub statyczne składów pociągów lub pojedynczych wagonów Waga kolejowa
  • Drukowanie dokumentów wagowych
  • Tworzenie i obsługa baz danych wagonów, przewoźników, dostawców, odbiorców i towarów
  • Archiwizowanie wyników ważeń
  • Wykonywanie zestawień i bilansów za wybrane okresy wg kryteriów ustalanych przez użytkownika
  • Możliwość definiowania składów pociągów zarówno przed, jak i po wykonanym ważeniu
  • Definiowanie wagonów o niestandardowych parametrach
  • Łatwa obsługa systemu WAGMASTER działającego w środowisku WINDOWS
  • Hasłowa kontrola dostępu do systemu
  • Kontrola logicznej spójności wprowadzanych danych 
 
Waga kolejowa


Waga kolejowa

Waga kolejowa
Dane techniczne:

 

Wartość działki legalizacyjneje<=50 kg
Wartość działki elementarnej (odczytowej)d<=50 kg
Klasa dokładnościIII - przy ważeniu statycznym
 0,2 i 0,5 - przy ważeniu w ruchu
Prędkość pociągu w czasie ważeniaod 3 km/h do 8 km/h
Maksymalna prędkość tranzytowa25 km/h
Długość pomostówod 4,5 m do 10,0 m co 0,5 m
Liczba pomostówod 1 do 3
Zasilanie230 V, 50 Hz, 500 VA
Zakres temperatur pracymiernika: -10 st.C do +40 st.C
 zespołu pomostowego: -30 st.C do +80 st.C



MULTIRAIL
Nowa koncepcja wag kolejowych bez pomostu i fundamentu


Dzięki zastosowaniu betonowych podkładów ważących z wbudowanymi czujnikami tensometrycznymi wyeliminowany został klasyczny pomost ważący. Waga MULTIRAIL nie wymaga żadnego fundamentu, ponieważ podkłady ważące, podobnie jak zwykłe podkłady, są posadowiene na podłożu ze ustabilizowanego tłucznia. Szyna w strefie pomiarowej nie musi być odseparowana od szyn na odcinkach najazdowych, co powoduje wyeliminowanie ograniczenia prędkości tranzytowej. 

Zastosowania:
  • ważenie statyczne i dynamiczne wagonów
  • Kontrola nacisku na osie pojazdów szynowych
  • Diagnostyka kół pojazdów szynowych przy prędkości do 240 km/h
Waga kolejowa MULTIRAIL
 



Dane techniczne:

Długość strefy pomiarowej:od 4 m
Prędkość przejazdu w trakcie ważenia:do 15 km/h
Prędkośc tranzytowa: bez ograniczeń
zakres ważenia:100-150 t
Dokładność ważenia dynamicznego: klasa 0,5 lub 0,2 wg OIML
Dokładność ważenia statycznego:0,1 % (waga referencyjna
do kalibracji przy ważeniu dynamicznym)



« powrót

wagi  | przenośniki zgrzebłowe  | dozowniki  | biomasa

© 2010 Schenck Process Polska | Polityka prywatności i plików Cookie

we make processes work